DIGIKENT

Sular İdaresi Yönetim Platformu

Abonelerinizi DIGIKENT ile Yönetin...

Sular İdaresi Yönetim Platformu

Tüm Türkiye'de Su ve Kanalizasyon İdarelerine özel çözümler sunan DIGIKENT Sular İdaresi Yönetim Platformu, kurumunuzun büyüklüğüne ve hacmine göre geliştirmiş uygulamalar bütünüdür. Tamamen web tabanlı olarak, iş süreç yönetimi ve servis odaklı mimari ile geliştirdiğimiz çözümler yalnızca Su ve Kanalizasyon İdarelerine özgü hazırlanmış Türkiye'nin ilk ve tek platformudur.

DIGIKENT Sular İdaresi Platfomu tüm DIGIKENT ürün ailesi ile entegre çalışabilemektedir. Abone faturalarının oluşturulması, tahakkuk ve tahsilatlarının yapılması, tarifelerin ve kampanyaların yönetilebilmesi, borç ve icra takibinin yapılabilmesi, iş emirlerinin mobil ortamda gerçekleştirilmesi ve endeks okuma işlemlerinin online ortamda mobil cihazlarla yapılabilmesi sağlanmaktadır.

Su ve Kanalizasyon İdarelerine Özel En İyi Hizmet ve Destek

Proje uyarlama süreci ve teslimi sonrasında, Vadi Destek Merkezimize her an, 7/24 ulaşabiliyor olacak ve uzmanlarımızın desteğini yanınızda bulacaksınız. İsteklerinizin boyutu ne olursa olsun (yeni bir proje konusu olmamak şartıyla) ivedilikle 10 dakikada, gerektiğinde ise en geç 72 saat içinde giderilecektir.

1. Kurulum ve Uyarlama Süreci

Kurulum: Satış sonrası, Vadi Teknik Ekibi çok kısa bir sürede ürün kurulumlarını ve varsa eski uygulamalarda bulunan verilerinizi sıfır hatayla yeni ortama taşımaktadır. Kurulum sonrası performans testleri yapılarak, sistem kullanıcıların erişimine açılmaktadır.

Eğitim: Kurulum sonrası konusunda uzman eğitmenlerimiz, toplu ve bireysel eğitimler vererek kullanıcıları etkin bir biçimde eğitmektedir.

2. Destek Talebi İletim Yöntemleri

Telefon, Faks: İsteklerinizi, şirket bünyemizde yer alan Vadi Destek Merkezini arayarak ya da faksla iletebilirsiniz.

Elektronik Ortam: İsteklerinizi, web sitemizdeki Destek Merkezi linkine tıklayarak elektronik ortamda bizlere iletebilirsiniz. İsteğiniz anında ilgili uzmana bildirilecektir.

3. Destek Süreci

Yerinde Destek: Telefonla çözümlenemeyecek problemlerde, Vadi Destek Merkezi uzmanları belediyenize gelerek sizlere destek verecektir. Yerinde hizmet ihtiyacınıza, en geç 24 saat içerisinde hizmet garantisi verilmektedir.

Telefon Desteği: Vadi Destek Merkezi, isteklerinize telefonda etkin destek veriyor olacaktır.

Uzak Bağlantı: Uzak bağlantı kullanılarak, belediyenizdeki sunucuya bağlanılacak ve isteğiniz anında yerine getirilecektir.

Eğitim ve Eğitim Materyalleri: Ürün kullanım sürecinde ihtiyaç duyduğunuz her an, eğitmen ekibimiz grup eğitimleriyle ve/veya birebir eğitimlerle sizlerin yanında bulunacaktır. Her bir modül için ideal bir şekilde hazırlanmış Vadi Eğitim Materyallerini elinizin altında bulacaksınız.

Webex: Uzaktan eğitim desteği için Webex kullanılarak şirketimizdeki ekran görüntüsünün aynısının sizin tarafınızda da olmasını sağlayacağız. Görüntü ve ses iletişimi sayesinde size kısa bilgilendirme eğitimleri vereceğiz.

MSN: Mesajlaşma yazılımları ile her sorunuza Online destek sağlıyoruz.

İleri Düzey Destek: DIGIKENT uygulamasında ileri düzey loglama mekanizması bulunmaktadır. Kullanım esnasında karşılaşılan kullanıcı ve yazılım hatalarını kullandığınız DIGIKENT ürünü, ilgili departmana dijital ortamda ileti olarak yollamaktadır. Destek ekibi, gelen hata mesajlarına anında çözüm üreterek sistemdeki hatayı gidererek sistemi güncellemektedir. Bu süreç çoğu zaman DIGIKENT kullanıcılarının bile farkında olmadan yürütülmekte, hata bildirimi süreci ile ilgili gereksiz adımlar ve zaman kayıpları ortadan kaldırılmaktadır.

En İyi Hizmet ve Destek

Kuşkusuz, bir yazılım şirketinin ideal hizmeti, en başta hatasız ürün ve en iyi destek olmalıdır. Vadi Yazılım Ekibinin amacı, sıfıra yakın hatasız (bug) ürünleri kullanıcı dostu bir arayüzle müşterilerimize sunmaktır. Bu amaca ulaşmak, başarısı kanıtlanmış Yazılım Geliştirme Metodolojileri kullanmak ile mümkün olabilmektedir.

DIGIKENT, IBM Rational Unified Process (RUP) ile Extreme Programming (XP) yöntemlerinin Türkiye, Vadi ve sektörün şartlarına uyarlanmış bir sentezi ile yönetilmektedir. RUP ve XP dünyada yazılım süreçlerinin yürütülmesinde yaygın olarak kullanılan iki yöntemdir.

RUP çok yaygın olarak kullanılan bir yazılım mühendisliği süreci çerçevesidir. Dolayısıyla RUP, uygulayacak kurumun ve uygulanacağı projenin ihtiyaçlarına göre uyarlanmalıdır. RUP, bir yazılım projesini değişik safhalara böler ve kimin, ne zaman, hangi faaliyetleri yapacağını ve hangi sonuçların, bileşenlerin ya da belgelerin ortaya çıkacağını belirler.

Extreme Programming (XP) ise RUP’a göre daha ufak çaplı yazılım süreçlerinde kullanılan bir metodolojidir. XP, diğer ağır ve formal yazılım süreci metodolojilerine tepki olarak kırtasiyeyi azaltmak, hızlı geri dönüş sağlamak için müşteriyle ilişkileri sık ve yoğun tutmak, programlama seviyesindeki pratikleri öne çıkarmak gibi prensiplerle daha dinamik bir proje yaklaşımı sergilemektedir.

RUP’un en küçük çaplısından yüzlerce kişilik programcıya yönelik olanına, her türde yazılım projesinin süreçlerini yönetme iddiasına karşılık, XP daha mütevazidir; büyüklüğü 10-15 programcıyla kısıtlı olan projeleri yönetmek iddiasındadır. Ülkemiz gerçekleri ve projelerin büyüklükleri göz önüne alındığında, bir taraftan RUP’un getirmiş olduğu formal yapılar ve belgelerden faydalanmak, diğer taraftan da XP’nin daha çok programlama tarafındaki detaylı prensiplerini kullanmak daha akılcı ve uygulanabilir görülmektedir. Bu yüzden, DIGIKENT projesinde RUP ve XP’nin yaklaşım, prensip ve formal yapılarının karışımından oluşan bir metodoloji takip edilecektir.