DIGIKENT

Telefon Belediyeciliği

Belediye hizmetleri, vatandaşlar için
telefon etmek kadar kolay, güvenli ve sürekli.

Telefon Belediyeciliği, belediyenizin kesintisiz ve sürekli hizmeti için, kusursuz çalışan, işleri kolaylaştıran bir sistemdir. Vatandaşlar, telefon etmek kadar kolayca vergi ödemelerini gerçekleştirir, isteklerini, öneri ve şikâyetlerini iletebilirler. Belediyeler telefon vasıtasıyla, mesai saatleri dışında da hizmet vermeğe devam ederler.

İletişim teknolojilerinin sağladığı kolaylıkları gündelik hayatlarında yaygın olarak kullanan vatandaşlar, vergi ödemek için belediye veznelerinde sıra beklemek zorunda kaldıklarında, haklı olarak yönetime olumsuz eleştiriler yöneltiyorlar. Oysa DIGIKENT Telefon Belediyeciliği Sistemiyle vatandaşlar, mesai saatlerine bağlı kalmaksızın, belediye hatta ülke sınırları dışında olsalar dahi, vergilerini kolayca ödeyebiliyor.

DIGIKENT Telefon Belediyeciliği’nin Avantajları:

  • Maliyet
  • Zamandan Tasarruf
  • İşlevsellik
  • Verimlilik
  • Operasyon
  • Yönetim
  • Güvenlik
  • Müşteri Memnuniyeti

Bilgisayarı olmayan bilgisayar kullanım bilgisi olmayanlar, sesli yanıt sisteminin (IVR) basit komutlarını takip ederek işlemlerini rahatlıkla yapabiliyorlar. DIGIKENT Telefon Belediyeciliği ile halka, en etkili servis sağlanmaktadır çünkü operatörlerin çalıştığı telefon santralleriyle karşılaştırıldığında, DIGIKENT çok daha hızlı ve hatasız hizmet veren bir sistemdir.

Sesli Yanıt Sistemleri sayesinde kurumların ihtiyaçlarına uygun özgün uygulamalar geliştirilmiştir. Böylece mükellefler istedikleri yerden, telefon kanalı ile kredi kartı kullanarak işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmektedir.

Ücretsiz telefon hatlarını kullanarak, sesli yanıt sistemini arayanlar, 7 gün 24 saat kesintisiz olarak belediye bilgi sisteminden emlak, çevre-temizlik, ilan,

reklâm, vb. gibi vergi borçlarını öğrenebilir ve isterlerse kredi kartı kullanarak hızlı ve güvenli bir şekilde vergi ödemelerini yapabilirler.

DIGIKENT Telefon Belediyeciliği Sisteminde, ayrıca, belediyeyi arayan vatandaşlar, şikâyet ve önerilerini de ücretsiz olarak yetkililere ulaştırabilmektedir.

DIGIKENT Telefon Belediyeciliği Sistemine faks gönderimi, canlı operatöre aktarım, müşterinin geri aranması, arayan numaraların tespiti ( Caller - ID ) ve engellenmesi gibi gerekli görülecek ek özellikler eklenebilmektedir.