DIGIKENT

İl Yönetim Platformu

İl Belediyelerinde DIGIKENT Dönemi

İl Yönetim Platformu

İl Belediyelerine özel çözümler sunan DIGIKENT İl Yönetim Platformu, belediyenizin büyüklüğüne ve hacmine göre geliştirilmiş uygulamalar bütünüdür. Tamamen web tabanlı olarak, iş süreç yönetimi ve servis odaklı mimari ile geliştirdiğimiz çözümler yalnızca İl Belediyelerine özgü hazırlanmış Türkiye'nin ilk ve tek platformudur

İl Belediyelerinini iyi analiz eden ekibimiz kurum içerisinde ve kurumlar arasında yaşanan sorunları baz alarak belediye ihtiyaçlarını karşılayabilecek, gelişimine katkı sağlayabilecek ileri teknolojiler kullanılarak DIGIKENT'i geliştirmiştir. DIGIKENT bütünleşik uygulamaları yanı sıra; e-devlet, UAVT, TAKBİS, MERNİS, HİTAP ve e-imza entegrasyonları sağlamaktadır.

İl Belediyelerine Özel En İyi Hizmet ve Destek

Proje uyarlama süreci ve teslimi sonrasında, Vadi Destek Merkezimize her an, 7/24 ulaşabiliyor olacak ve uzmanlarımızın desteğini yanınızda bulacaksınız. İsteklerinizin boyutu ne olursa olsun (yeni bir proje konusu olmamak şartıyla) ivedilikle 10 dakikada, gerektiğinde ise en geç 72 saat içinde giderilecektir.

1. Kurulum ve Uyarlama Süreci

Kurulum: Satış sonrası, Vadi Teknik Ekibi çok kısa bir sürede ürün kurulumlarını ve varsa eski uygulamalarda bulunan verilerinizi sıfır hatayla yeni ortama taşımaktadır. Kurulum sonrası performans testleri yapılarak, sistem kullanıcıların erişimine açılmaktadır.

Eğitim: Kurulum sonrası konusunda uzman eğitmenlerimiz, toplu ve bireysel eğitimler vererek kullanıcıları etkin bir biçimde eğitmektedir.

2. Destek Talebi İletim Yöntemleri

Telefon, Faks: İsteklerinizi, şirket bünyemizde yer alan Vadi Destek Merkezini arayarak ya da faksla iletebilirsiniz.

Elektronik Ortam: İsteklerinizi, web sitemizdeki Destek Merkezi linkine tıklayarak elektronik ortamda bizlere iletebilirsiniz. İsteğiniz anında ilgili uzmana bildirilecektir.

3. Destek Süreci

Yerinde Destek: Telefonla çözümlenemeyecek problemlerde, Vadi Destek Merkezi uzmanları belediyenize gelerek sizlere destek verecektir. Yerinde hizmet ihtiyacınıza, en geç 24 saat içerisinde hizmet garantisi verilmektedir.

Telefon Desteği: Vadi Destek Merkezi, isteklerinize telefonda etkin destek veriyor olacaktır.

Uzak Bağlantı: Uzak bağlantı kullanılarak, belediyenizdeki sunucuya bağlanılacak ve isteğiniz anında yerine getirilecektir.

Eğitim ve Eğitim Materyalleri: Ürün kullanım sürecinde ihtiyaç duyduğunuz her an, eğitmen ekibimiz grup eğitimleriyle ve/veya birebir eğitimlerle sizlerin yanında bulunacaktır. Her bir modül için ideal bir şekilde hazırlanmış Vadi Eğitim Materyallerini elinizin altında bulacaksınız.

Webex: Uzaktan eğitim desteği için Webex kullanılarak şirketimizdeki ekran görüntüsünün aynısının sizin tarafınızda da olmasını sağlayacağız. Görüntü ve ses iletişimi sayesinde size kısa bilgilendirme eğitimleri vereceğiz.

MSN: Mesajlaşma yazılımları ile her sorunuza Online destek sağlıyoruz.

İleri Düzey Destek: DIGIKENT uygulamasında ileri düzey loglama mekanizması bulunmaktadır. Kullanım esnasında karşılaşılan kullanıcı ve yazılım hatalarını kullandığınız DIGIKENT ürünü, ilgili departmana dijital ortamda ileti olarak yollamaktadır. Destek ekibi, gelen hata mesajlarına anında çözüm üreterek sistemdeki hatayı gidererek sistemi güncellemektedir. Bu süreç çoğu zaman DIGIKENT kullanıcılarının bile farkında olmadan yürütülmekte, hata bildirimi süreci ile ilgili gereksiz adımlar ve zaman kayıpları ortadan kaldırılmaktadır.